miércoles, 17 de junio de 2009

Tú eres un terrorista


Una sátira muy buena ;) Copio lo que escriben en YouTube los creadores de este video (con subtítulos en inglés para que todos lo entiendan :)

Important notice: All persons, names and characters in this video are fictional and do not relate to any real persons, names or characters. Any connection is completely coincedental.

„You are a terrorist is a satirical interpretation of two official German social-marketing-campaigns. Whereas „Du bist Deutschland (You are Germany) was promoting the national consciousness and a child-friendly Germany, „You are a terrorist is the answer to todays politics in Germany.

All Citizens are under general suspicion. Germany becomes a preventive surveillance society.

By visualizing already passed and future laws, it shows how Germany of the present and the very near future does look like.



4 comentarios:

MarcosKtulu dijo...

Ich Bin Ein Terrorist!

Marta Salazar dijo...

ich auch!

Sudaka Universal dijo...

Yo me bajo cosas del eMule y le mando películas a mi hermano mediante un FTP...

Ahora sí que me he acojonado ;-)

vaya, de hecho este mismo comentario puede ser tomado como una confesión y por ende usado en mi contra :-X

Marta Salazar dijo...

cuidado! la mahnung sola te cuesta 2000 euros, claro que puedes ir a juicio, pero no vale la pena, si = vas a perder!

qué es eMule?

un abrazo !